We become the living

Dagens låt: Hero of war med Rise Against

Jag kan absolut inte sova! Det är totalt omöjligt. Det är inte heller bra, för jag ska upp tidigt (tidigt för en som totalt vänt på dygnet) imorrn, vid 12!!! Jag kommer vara en jävla zombie när Tilly hämtar mig. På tal om det, Tilly hämtar mig, med bil, för hon har kk :D haha! Vi ska till marieberg för övrigt.
Jag har kommit fram till att The Offspring och Rise Against är jävligt bra. Det är ju bra.
Och så har jag lite av en Distillers-natt också.

Och Brody Dalle är för övrigt jordens snyggaste brud tror jag! Jag tror jag ska hämta lite inspiration från hennes hår med mitt hår, för jag måste snart ändra på det innan jag blir galen. Jag tröttnar så sjukt fort på mitt hår och nu är det bannemej dags att göra något åt det. För jag blir snart galen. På riktigt! Men jag vet bara inte vilken färg jag ska ha. Några förslag någon?



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback