Spelnörd

Jaaa, jag har blivit en riktig tv-spels nörd de senaste dagarna, men det är ju lite kul ju :)
Nej Elin, orginalet är inte på långa vägar så bra som Anna Ternheims version. Absolut inte.
Nu sitter jag och väntar på att K ska bli klar så ska vi sticka ut på landet tills imorrn. Ska bli kul. Inatt hängde jag med en sväng på K's jobb också, det var ganska kul, fast jag blev åksjuk så jag orkade inte vara kvar hela natten. Det var ju lite dumt, men så är det ibland. På tal om K's jobb och nätter så måste jag nog slänga upp veckans citat nu faktiskt. Det är alltså något som K hörde på radion (vaken med p4) när han jobbade härom natten och det var något som någon hade smsat in till dem:
"Håkan Hellström får mig att vilja döda utrotningshotade djur!" !!!!! Alltså jag säger inte att jag tycker så (men inte att jag inte tycker så heller) men jag tyckte bara det var ett så härligt bra sätt att säga att man inte gillar någon/något på! Alltså det är ju hemskt också såklart, men jag höll på att dö av skratt när K kom hem och sa det :)
Nu ska vi sticka verkar det som. 
Over and out!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

okej nu förlorade du en läsare (hehe)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback