Precis!

Idag är sista dagen som jag inte träffar älskling på! Känns underbart. Tror att voffen kommer bli glad också, fast han verkar faktiskt ha gillat att få vara ute på landet ett tag.
Igår glömde jag ringa L :( Det var ju inte meningen men ska jag vara ärlig så sov jag hela dagen såfort jag kom hem till mamma, för jag hade sån där jävla huvudvärk som jag får då och då och inget utom att sova hjälper. Skitjobbigt!
Idag ska jag och mamma till mormor och morfar på middag. Ska bli riktigt gött faktiskt! Sen tänkte jag kanske hinna träffa L en stund om hon har tid, får se sen när jag ringer (för idag tänkte jag komma ihåg att ringa XD). Det visar sig sen. Idag är det molnigt... Trist.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback