Ja jävlar du

Nu är det inte ens 3 veckor kvar! Så kan det vara. Stackars K fick gå till jobbet idag. Dumt. Plus att jag spöade arslet av honom när vi spelade risk, ett spel som jag vanligtsvis suger på och som han vanligtsvis äger på. Dumt. Så nu var det synd om honom faktiskt. Idag damp HM-katalogen ner i brevinkastet! Jag har redan hittat saker för över tusen spänn som jag vill beställa, så jag hoppas på att allt jag vill ha finns kvar när jag får pengar... I rätt storlekar och så alltså. För det finns ju fan inga kläder i min storlek, det är nästan alltid för stort. Dumt. Något mer som är dumt är att jag har ett plåster på armen. Dumt. Något som inte är dumt är skorna jag hittat på Topshop som jag tror att jag ska beställa faktiskt. För det är jättefräsiga och urgulliga ballerinaskor. Vill haaaaa...... Här är en länk till dem:
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=198492&parent_category_rn=198488&productId=1852131&langId=-1

Nu är jag sjukt trött. Har knappt sovit alls idag/natt.

SNART FYLLER JAG 20 DET ÄR AWESOME så att alla vet det bara

För jag är så awesome och fyller år snart


Sötnosarna i mitt liv (förutom Ebbis då förståss <3)


love love love love love love love love love love love love love love <3


Naken janne (K's mors hund) i sin shnüg-korg


Sixten i Naken Jannes shnüg-korg (liiiiite skillnad på plats, hehe)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback