Helg!

Happ happ då har man gått en kyl- och fryskurs idag då (till lastbilar alltså) så det var ju gött att ha det avklarat.
Just nu är Kevin iväg på en arbetsintervju så jag sitter och håller tummarna!
Sen ska vi upp på stan en sväng och hoppas på att hitta en julklapp till min kära syster, och kanske hitta lite vin (läs mycket) också, för ikväll ska vi hem till C och Emlo och mysa med vin och kolla film. Ska bli trevligt som fan. Underbart med helg måste jag säga.
Nu blir det att slåss med lite disk och lite kaffe slinker nog ner om en stund också.
Ha en bra helg allihopa! :D


Slänger in en till bild på mitt hår bara för att jag är så nöjd med det :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback