Redhead :D

Yes yes då var man äntligen rödhårig då. Som jag velat fram och tillbaka hela hösten. Blont, nej, svart, nej rött, nej svart med röda slingor, nej rött med svarta slingor... BAJS
Men nu jävlar fick det bli helt rött och skit vad jag är nöjd. Bara det att den röd jag ville ha var slut så jag fick ta en annan och den blev inte så "pang-röd" som jag ville, men det är ju bara att ta den andra nästa gång. Om någon undrar så använder jag Directions. Den röda jag har nu är Pillarbox red och den jag ville ha egentligen heter Poppy red. Här är i alla fall resultatet (och på de bilder jag grejjat med så ser det rödare ut för att jag ändrat kontrasterna på bilderna, men den första bilden är oredigerad så det är så det ser ut liksom)






Men jag är supernöjd faktiskt! Skönt att ändra lite, jag tror inte jag gått så länge utan att färga förut (sen jag började färga alltså) så jag var lagom trött på blond kan jag säga, även fast det ju är fint.
Bakade muffins förut med Herr Tilly också, så nu ska jag nog proppa i mig en sån och mysa med Kevin i soffan :)

Permalink Mitt mode Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback