Storhandlat, bakat snickers, färgat håret + sjukling(ar)

Okej, ska försöka ta det från början. Det känns ju riktigt förargligt faktiskt att jag inte bloggade igår men jag mådde så otroligt dåligt. Kevin har gått och blivit förkyld och jag mår inte mycket bättre jag. Och det dumma är att den här veckan får han inte missa en endaste lektion för då får man tydligen inte gå kvar på komvux. Skumt tycker jag, men jaja, vad vet jag. Så igår tog vi en sitta-i-soffan-och-titta-på-en-jävla-massa-Bones-dag!
Idag gick vi upp tidigt, sju redan, fast jag var ledig och Kevin inte hade lektion förrns två. Men lönen kom ju och räkningarna skulle betalas så vi passade på på morronen, för vi skulle nämligen ändåså handla, så det var lika bra att fixa på en gång.
Det jobbiga med imorse var bara det lilla att Kevin hade massa hög feber och kunde inte handla. Men vi var ju tvungna, skåpena var totalt tomma. Så jag fick pallra mig iväg ensam, i regnet, med cykel (bilen = avställd och dum) och nämnde jag att det regnade? Så jag storhandlade ensam och vacklade förfärligt ostadigt hemmåt någon timme senare med hela väskan fylld med matvaror och dessutom fem sprängfyllda kassar ostadigt packade på cykeln. Kevin fick dock komma ner och möta mig och hjälpa mig upp med alla kassar för det var inte en chans att jag hade kunnat få upp allt till tredje våningen själv!!

Sen åt vi frukost och drog upp på staden för att gå till djuraffären och fråga lite om bebisarna. Just ja, tänkte visa er nu hur dom ser ut. Dom har visserligen inte fått päls än, men det är bara någon dag kvar nu innan de får det :)
Såhär såg de ut för ett par dagar sen <3

Jag är totalt kär i dom, jag tycker dom är så sjukt söta! Dom mår hur bra som helst och snart har de både päls och syn :)

Sen vidare och uträtta diverse ärenden och sen skulle K vidare till skolan. Jag mötte upp Tilly på Needle Demon och vi stack hem till mig och åstakom detta:

Det var ju dock menat så att det skulle vara rött (håret alltså, för er som inte såg skullnaden) men alla bra röda var totalt slut på Needle, och jag orkade inte vänta så jag tänkte att rosa älskar jag ju att ha och det går ju alltid att skaffa rött sen. Jag är riktigt nöjd faktiskt!
Vi bakade snickers också, det var supergött, det är nog det godaste som finns. Men man dör ihjäl i magen av det, man blir så sjukt mätt!!! Men det är totalt värt det, för det är fan det bästa man kan äta!
Imorrn ska vi med klassen på Elmia (lastbilsmässa i Jönköping) det ska bli riktigt jäkla kul hoppas jag på. Jobbigt att vi ska åka sju bara för då måste jag gå upp redan vid fem och det låter ju ganska jobbigt tycker jag nog... Så med tanke på det så ska jag nog gå och sova snart. Här är gårdagens outfit!

Pösshäjj

Permalink Djuren Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback