Nu är det bara fyra dagar kvar!

Tills jag fyller 20 alltså. Fyfan vad kul det ska bli.

Igår var nog den tråkigaste dagen någonsin. Eller, halva dagen var inte det, för vi hade massor att göra men eftersom vi är vana nu efter sommaren att gå upp när dagarna nästan är slut då K jobbat natt så blev det helt fel när vi gick upp tidigt. För när vi var klara med allt vi hade att göra så var ju nästan mer än halva dagen kvar, så vi gjorde inte ett piss och jag doooog av tristess!
Idag var Tilly här, det var kul, och idag har vi dessutom utökat våran familj med en till råtta <3 Eller alltså hon kommer inte förrns imorrn, men vi bestämde det idag. Jag längtar så sjukt mycket, det ska bli skitkul :D Lovar att massa bilder kommer upp snart. Fast det kan hända att jag är lite dålig på att blogga nu i slutet av veckan, för vi har väldigt mycket för oss nu eftersom vi får en till i familjen, det ska handlas inför födelsedagsfirande med släkten på fredag och torsdag och det ska festas på lördag och massa grejs och så. Men det ska bli kul som fan, jag tror det kommer bli en skitbra vecka :) Nu blir det att sova, ska upp tidigt och fixa med råttburen och städa lite!
Hejsvejs bloggen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback