Jösses vilken helg. Men nu äntligen ett nytt inlägg :D

Yeeees jag lägger nu äntligen ner lite tid på ett nytt inlägg. Har haft så sjukt fullt upp hela tiden så jag har inte haft tid att skriva och när tiden funnits har inspirationen och orken svikit. Men nu jävlar! Tänkte berätta med hjälp av bilder om min 20-års helg!

Massa kakor och bullar och en totalt utseendemässigt misslyckad kladdkaka :)


Vill inte lägga ut någon bild på gästerna vi fick i fredags för alla kanske inte vill finnas med på internet, men en bild på fårfällen jag fick i present av mormor och morfar, och sigge som är väl kamouflerad och lite K kan jag ju i alla fall lägga upp :) Kalaset var för övrigt jättemysigt och jag fick massa underbara presenter! Massa mys var det <3


Massa mys på min fäll med herr Sixten <3 Han har nu för tiden tagit över "fåret", hehe, han ligger där hela tiden :P


På bussen påväg till Systembolaget!!!!! :D


Älskling gjorde tortellini till mig och vi myste med levande ljus och ett av vinerna jag fick av honom <3


SKÅL FÖR I HELVETE :D


"Tihihh, du fyller 20 idag ^^"


Myyyyys på balkongen i väntan på resten!


SKÅÅÅÅÅL!!!!! :D


Massa kärlek <3


Bröderna fluff!


Jag och Tilleeeeehh! <3


Lisette <3


Krull, Jimi, Älskling :D


Wohooo!


Det var det det. :D AWESOME 20-ÅRS DAG I ALLA FALL FAKTISKT :D


Söndagen har jag däremot inga bilder ifrån för då var vi så totalt bakis så vi låg halvdöda på soffan och kollade på film hela dagen :) Precis som det ska vara dagen efter att man fyllt 20! Igår hände inte mycket och idag har det hänt massa saker! Men det tar jag imorrn, så ni får vara nyfikna ett tag nu, för nu ska vi mysa i soffan, så det så! :)
Pusshey bloggen!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Din födelsedag ägde!

Jag hoppas att du är nöjd med din 20års helg!

Och ja det kommer bli ett intressant, det har hänt en del. :P

puss puss älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback