Idag har jag rakat hunden!

Det gick såhär:

Första "etappen"

Lite mer än halvvägs, Hang in there Sixten ;)

När man kommit till det stadiet då han ser ut som en terrier så vet man att man snart är klar

Se så tjusig han blev när vi var klara :D


Förutom hundrakning så har vi idag tvättat, fått besök av T och P, tittat till bebisarna, som jag nu stolt kan berätta är 6 stycken till synes friska och starka små rosa knyten! Helt underbara är dom! För er som vill se bild, ni får vänta ett tag till! För jag är så elak... nej, för att jag har ingen än som jag känner att jag kan lägga upp här.
Vi tog även en tur till Systemet idag! Så imorrn slinker det kanske ner några små öl, vem vet?

Nu på kvällen är K och repar och jag har roat mig med att sjunga för grannarna, mysa med hunden, glo lite på tv, och skissat lite! Det slutade med att jag målade av hur fin Herr Sixten blev när jag rakat honom!
(Som jag sagt förut, sno inte mina skisser, för då blir det smisk!)

Säg gärna vad ni tycker om den!

Dagens låt: Wonderlust King med Gogol Bordello (Det är för övrigt ett mycket lustigt och mysigt band som TOTALT är värt att kolla upp!) :D

Permalink Djuren Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Skissen är SKITSNYGG!!! Och du äger på att raka Sigge! DU är duktig älskling! :) älskar dig! puss!

Postat av: Louise

Vad söt lille Sigge blev :) Och jättefin skiss, Kram

Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Gud, så fin skiss!

Skissar du upp till tatueringar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback