Har tråkigt och är hungrig

Ja, för K är och repar och jag har inget att göra. Tror det får bli lite tv-spel, men jag vet inte. Slänger därför in en bild på herr Äjnar (Herr Tillys marsvin) Det kanske kan liva upp dagen?


Snart är det dags för råttbebisar också. Kan komma närsomhelst nu! Ska bli så mysigt.
Nyss var vi hos S. Fikade och snackade någon timma, det var mys.
Nästa veckan drar skolan igång igen. Vet inte riktigt om jag tycker det ska bli så kul. Jag brukar nästan alltid tycka i slutet av sommarlovet att det ska bli skönt att börja göra något, men den här sommaren har vart så händelselös eller vad man ska säga (utom att jag fyllde 20 då såklart) så det känns inte som om vi hunnit med att ha något riktigt ledigt liksom. Men men, det blir säkert kul att börja igen ändå. Skönt att det är sista året faktiskt!
Nästa vecka ska vi nog till hotland igen. Myyyyys!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback