Gammeldags

Som någon av er kanske märkt så har jag en liiiiiten tendens att göra om alla mina bilder till svartvitt, men idag kom jag fram till att det är sjukt fint med sådär "gammeldags" eller "sepia"!

Det där är Kevin när vi väntade på bussen imorse. Idag var jag nämligen iväg till en kiropraktor!!! Det var typ, jätteläskigt först, men det var en ny metod som hon använde sig av så istället för att vrida till själv så hade hon som en stav eller något som knäckte till kotorna rätt. Riktigt intressant och det känns riktigt bra nu efteråt också!

Här är lite dagens outfit/mode på Hannas vis :)



T-shirt (Exploited) - Minns inte... haft den sen jag var kanske... 14?
Svarta jeans - Wear It, från min praktik-tid där
Nitbälte - Kevin :P
Nitarmband - Någon marknad som var i Örebro
Tatuering ;) - Therese, Rainbow Tattoo i Nora

När vi var klara hos kiropraktorn så gick vi hem till Herr Tilly och fick oss en kopp kaffe och sen gick vi (även herr T) till Tempo och köpte en purjolök och sen vidare hem till oss och lagade mat, fisk och potatis och sås med massa purjolök i. Massa gott!

Nu ska vi bara slöa och titta på en herrans massa avsnitt av Bones!






Slänger in en liten bild på världens mysigaste myshund också!
Bara massa fluff :D


Herrå ^^

Permalink Foto Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback