FÖR IDAG FYLLER JAG 20 OCH ÄR TOTALT AWESOME :D

Whoopwhoop idag fyller jag 20 :D Dagen började med frukost på sängen från sötnos och presenter fick jag också! Sen gjorde vi oss iordning och pyste upp på stan till systemet och kom ut därifrån med två välfyllda kassar med massa gott i! Nu ska vi käka och hugga in på kassarnas innehåll, sen är väl festen igång ;)
Håll utkik imorrn eller på måndag efter ett ordentligt "såhär var min awesome 20-års helg-inlägg"!!

Hihi!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Din awsome 20årshelg kommer bli all tiders!!!! ;P Det ska jag försöka se till :) Puss Puss

Postat av: Lollos daddy

Grattis Grattis !!!

Postat av: Moster

Det är måndag kl. 23.19, och jag väntar fortfarande på ditt inlägg... Hoppas helgen var bra. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback